Вести


Мултикултуралност као војвођански бренд

Нови Сад , 12. април 2014.
-A A +A







Мултикултуралност као војвођански бренд.

Нови Сад , 12. април 2014. .

Данашњу конференцију под називом ,,Мултикултуралност у функцији креирања туристичког бренда Војводине“ организовао је Дунавски туристички Кластер ,,Истар21“ уз подршку Покрајинског секретаријата за привреду, запошљавање и равноправност полова. Кластер је окупио велик број еминентних предавача који су изложили значајне појединости и посветили се бројним темама у сфери туризма, попут културе националних мањина у
туристичкој понуди Војводине, трендова у руралном туризму, комуникације и креативне индустрије, улоге водича у туризму, осврћући се и на визију развоја туризма Војводине кроз креирање туристичког производа - Богатства различитости.

Обраћајући се присутнима, покрајински секретар Мирослав Васин, истакао је да је војвођанска мултикултураност њено највеће благо које треба неговати.
Позивајући се на чињеницу да је пројекат подржан од стране Покрајинског секретаријата за привреду, ,,Богатство различитости“, већ у трећој години свог постојања, секретар Мирослав Васин је поставио питање шта Војводина представља и колико значи свим њеним житељима.

,,Овај значајан пројекат промовише мултикултуралност, мултиетничност и мултиконфесионалност, који су специфичне војвођанске карактеристике, као и војвођанске вредности. Пројекат има за циљ да формира јединствен и нов туристички производ , који је својим развијањем временом подигнут и на виши ниво понуде и квалитета. Туризам је привредна грана којој се треба посветити, јер у нашој земљи забележен је пораст остварених посета туриста и броја ноћења на годишњем нивоу. Данашња конференција је логичан тематски след јучерашњег окупљања које смо посветили манифестацијама у Војводини, те анализи почев од оних малих сеоских, па до већих које окупљају и по стотину хиљада туриста“, рекао је Васин.

Данашња конференција намењена је доносиоцима одлука у туризму АП Војводине, надлежним институцијама и организацијама, туристичким радницима, маркетиншким стручњацима, образовним институцијама и студентима. Одржана је и премијера два кратка промотивна филма, посвећена Тотовом Селу и Белом Блату у режији Боре Отића. Ово остварењее обухватиће неколико места, а подржано је од стране Секретаријата за привреду.

,,Желимо да кроз почетак едиције Боре Отића промовишемо снагу мултиетничности. Војвођанска села са својим особеностима су наше највеће благо које треба неговати. Тотово Село и Бело Блато су међусобним поштовањем које се гаји у суживоту народа који тамо заједно живе и раде, створили бренд од својих места“, истакао је ресорни секретар Васин и напоменуо да ће Покрајински секретаријат за привреду, запошљавање и равноправност полова и ове године расписати конкурсе из области туризма, којима ће подстаћи и настојати да унапреди живот на селу и рурални туризам. Обраћајући се младима у публици, Васин је наговестио и програме Покрајинске владе којим ће помоћи да млади парови заснују живот у сеоској средини.

Предавачи на конференцији, који су се посветили разноврсним тематским целинама у туризму су еминентни професори, предавачи и студенти са Природно математичког факултета Универзитета у Новом Саду, ТИМС Универзитета Едуконс, представници Новосадског сајма, Завода за заштиту споменика културе Војводине, Дунавског туристичког кластера, и других покрајинских институција.


Извор: Саопштење Покрајинског секретаријата за привреду, запошљавање и равноправност полова

Најновије вести


Све вести

You are here


Контакт


  • Булевар Михајла Пупина бр. 16
    21101 Нови Сад
  • Аутономна Покрајина Војводина
    Република Србија
  • Телефон: 021/487-40-00
  • presbiro@vojvodina.gov.rs