Вести


Промоција туристичке кампање ,,Војвођански ручак“ на 88. Пољопривредном сајму

Нови Сад , 20. септембар 2021.
-A A +A







Промоција туристичке кампање ,,Војвођански ручак“ на 88. Пољопривредном сајму.

Нови Сад , 20. септембар 2021. .

У оквиру изложбеног простора Туристичке организације Војводине, у хали 1 Новосадског сајма, на овогодишњем 88. Пољопривредном сајму, одржана је ексклузивна промоција кампање под називом „Војвођански ручак“, која се спроводи у сарадњи са Покрајинским секретаријатом за привреду и туризам и Привредном комором Војводине.

Кампања „Војвођански ручак“, која представља опсежно истраживање Туристичке организације Војводине и партнера, реализује се у циљу брендирања гастрономске понуде Војводине и повећавања видљивости аутентичних гастрономских производа на ширем регионалном тржишту. Гастро-водич, тачније кувар, обухвата део истраживања Туристичке организације Војводине које подразумева најбоље што Војводина нуди, и садржи рецепте и локалитете.

Данас је уприличена и конференција за медије уочи саме презентације на којој су се обратили покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић, директор Туристичке организације Војводине др Наташа Павловић, као један од носилаца кампање, и секретар Удружења услуга Привредне коморе Војводине Бранислав Мамић.

Покрајински секретаријат за привреду и туризам и Туристичка организација Војводине упућени су једни на друге, те се из интензивне сарадње рађају и заједнички пројекти и кампање, попут данашњег „Војвођанског ручка“, где, према речима покрајинског секретара Иванишевића, постоји простор за заједничке активности и у оквиру пројекта „Најбоље из Војводине“.

„Данас почињемо ново поглавље. Војвођански ручак, сам по себи, народни је бренд, који има готово култни статус међу становницима Војводине, и који ћемо засигурно развијати и ширити по целом свету. Циљ учешћа у кампањи јесте стварање нових радних места и да ресторани што боље раде, а идеја је да сви заједно почетком наредне године презентујемо све што Војводина има на светској изложби у Дубаију“, рекао је Иванишевић, додавши да је потребно представити и људе који се баве туризмом, јер се „борба за сваког госта води на сваком ћошку“.

„Војводина је рај за хедонисте, те смо се из тог разлога сви потрудили да свако да свој допринос, са аспекта привреде и промоције. Надам се да ће сви они који су се овде нашли и који ће се тек наћи препознати свој интерес. Кроз сегмент гастрономије желимо да прикажемо храну и угоститељски сектор, али и све што једна регија има да понуди“, рекла је директорка Туристичке организације Војводине др Наташа Павловић.

Према речима представника Привредне коморе Војводине Бранислава Мамића, Комора је веома ангажована на овогодишњем Пољопривредном сајму, а у оквиру ове кампање акценат се ставља на примарне пољопривредне произвођаче, винаре, пиваре. Мамић је за 27. септембар, када се обележава Светски дан туризма, најавио конференцију у ПКВ-у, чији ће трећи панел бити посвећен гастрономији.
На штанду Туристичке организације Војводине представљена је сама кампања, у оквиру које је промовисан и кувар „Војвођански ручак“, а кроз њега и гастрономске особености АП Војводине.
Најављен је и веб-сајт посвећен кампањи „Војвођански ручак“, који ће ускоро бити доступан јавности, а на њему ће се наћи и сви ресторани који припремају типичне војвођанске специјалитете и традиционалну храну овог подручја.


Најновије вести


Све вести

You are here


Контакт


  • Булевар Михајла Пупина бр. 16
    21101 Нови Сад
  • Аутономна Покрајина Војводина
    Република Србија
  • Телефон: 021/487-40-00
  • presbiro@vojvodina.gov.rs