Picture of the authorPicture of the author
/ , четвртак, 20.02.2014

Представници Фонда за капитална улагања обишли радове на изградњи Железничко-друмског моста преко реке Дунав у Новом Саду

DSC_0030

Читај ми

Читај ми
AA

Радове на изградњи новог Жежељевог моста обишли су данас в.д. директор Фонда за капитална улагања АПВ Небојша Маленковић и директор пројекта изградње новог моста Срећко Угрица из „Железница Србије“.

Приликом посете, в.д. директор Фонда Небојша Маленковић је рекао да је реализација овог пројекта значајна не само за живот грађана Новог Сада, већ и целе Војводине, јер ће са изградњом новог моста да буде олакшан друмски и железнички саобраћај. Како је истакао Маленковић, са изградњом моста се каснило због извођача радова, иако су средства на време уплаћивана.

„Жежељев мост мора што пре да се заврши сада када је динамика градње убрзана. Новац за изградњу новог моста је обезбеђен и Фонд ће, као и до сада, редовно испуњавати све своје обавезе“, нагласио је овом приликом Маленковић.

Директор пројекта изградње моста Срећко Угрица је рекао да су радови на монтажи челичног лука на сремској страни приведени крају.

„После завршетка монтаже лука на петроварадинској страни, јармови, скеле и дизалице биће премештене на новосадску страну, где ће да буде настављена монтажа другог лука, који ће да има 220 метара“, рекао је Угрица.

Инвеститор пројекта је Влада Републике Србије, а заступник Железнице Србије А.Д. Београд. Финансијери изградње новог моста су Делегација ЕУ у Републици Србији из бесповратних средстава ИПА фонда за радове на изради челичне конструкције (ЛОТ 1) и Влада АП Војводине преко Фонда за капитална улагања и Град Нови Сад за израду главног пројекта, израду стубова, монтажу челичне конструкције и демонтажу постојећег моста (ЛОТ 2).

Дужина новог моста биће 474 метра, а ширина 31 метар, док ће укупна тежина челичног дела моста да буде око 11.000 тона. Мост ће да има два железничка колосека, две друмске саобраћајнице и две пешачко-бициклистичке стазе.

fixed-img