Покрајински секретар за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Бранислав Бугарски, као члан Стручног савета Корпоративног Супербренда Србије, уручио је престижно признање “Супербренд Србија 2015. /2016.”, које је у Београду додељено најбољим компанијама које послују у Србији, а међу главним добитницима су „Имлек“, „Бритиш америкен тобако“ (БАТ), „Ер Србија“, али и женска кошаркашка репрезентација за изузетне резултате у спорту.
Компанија БАТ добитник је “Голден Супербренд” признања у свим категоријама као мултинационална компанија која послује у Србији, док је „Имлек“ компанија добитник “Голден Супребренда”. Специјалну “Голден Супербренд” награду за иновације добила је Српска академија наука и уметности (САНУ), док је специјално признање за успешно пословање припало “Ер Србији”.
“Голден Супербренд” награду за изванредна достигнућа у спорту добила је женска кошаркашка репрезентација Србије. Стандардне награде “Супербренд” додељене су најуспешнијим компанијама у 34 категорије, међу којима су „Књаз Милош“, “Хлеб и Кифле”, Апатинска пивара, „Бамби“, „Тетрапак“, „Тигар корпорација“, „Еликсир Зорка“. Награде су још добили „Airport City“, „Енергопројект“, „Лили дрогерије“, „Мона“, „Форма Идеале“, „Горење“, Аеродром „Никола Тесла“, „Телеком Србија“.
Критеријуми за добијање статуса “Супербренд Србија” засновани су на три особине бренда препознатљивост и углед, дугогодишња доследност и поузданост и корпоративна одговорност, односно одговорно пословање.
Стручни савет Корпоративни Супербрендови Србије 2015/2016. има 16 чланова, а председавајући је председник ИТМ групе и председник Удружења корпоративних директора Србије Топлица Спасојевић. У стручном Савету је и директорка новинске агенције Тањуг Бранка Ђукић, извршна директорка Српске асоцијације менаџера Јелена Булатовић и извршни директор страних инветситора Ана Киртел, као и професор Економског факултета Илија Вујачић, затим председница Удружења пословних жена Србије Сања Поповић Пантић и генерални директор ТВ „Прва“ Драган Ненадовић.
У Савету су и генерални директор Oпште болнице „Belemdic“ Јасмина Кнежевић, председник УО и сувласник „ММC communication Srbia“ Миша Лукић, извршни директор НАЛЕД Виолета Јовановић, оснивач и председник “Foreign investor services” Милан Париводић, генерални директор ATTICA медија Данијела Јовановић, затим оснивач и генерални директор Мокрогорске школе менаџмента Срђан Јанићијевић, председник Уније послодаваца Србије Небојша Атанацковић, и в.д. директор СИЕПА Ненад Бијелогрлић.
Изражено је задовољство великим одзивом компанија јер се кандидовало око 1.600 компанија, а у 34 категорије су изабране најбоље. Како је речено, награда је доказ да те компаније раде по највишим светским стaндардима, да су друштвено одговорне, одговорне према екологији, а с друге стране је сигурност у њихов квалитет важан за потрошаче.
Истакнуто је да су, у доба хипер-продукције, потрошачи збуњени у силној понуди, те да их ова награда усмерава ка правим вредностима.
– Ми смо гледали и квалитет фирме, наградили смо преданост ка истраживању и креирању нових производа, али и однос цене и квалитета. У Србији људи воле квалитетне производе, а овом наградом желимо да оне произвођаче који су се држали високих критеријума наградимо, и пошаљемо потрошачима поруку да су они најбољи – рекао је председник Удружења корпоративних директора Србије Топлица Спасојевић.
“Супербренд” је први пут у Србији покренуо „TGI grup internatioal“, 2007. године.