Инђија, 20. децембар 2012. године – Покрајински секретар за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Бранислав Бугарски потписао је данас у Инђији уговоре о суфинансирању пројеката са председницима општина Инђија, Рума, Шид, Ириг и Сремска Митровица. – Наша је жеља да омогућимо стварање „војвођанског станарда" тако што ћемо свакој општини омогућити да направи стратегију развоја и акционе планове како би општине знале шта је то што ће радити до 2020. године, дакле размишљаћемо дугорочно. Поред тога желимо да омогућимо отварање канцеларија за локални економски развој у свакој општини и да боље опремимо месне канцеларије- изјавио је Бугарски. Он је подсетио и да је 38 војвођанских општина послало пројекте на конкурс, те је одлучено да се подрже пројекти канцеларија за локални економски развој са стратегијама развоја од 2012-2014. године, као и пројекти међуопштинске сарадње попут пројекта којим је конкурисала Инђија са својим партнерима. Покрајински секретар је посебно истакао да је неопходно увођење „Система 48" који постоји у општини Инђија у рад других општина, као дела „војвођанског стандарда" како би се омогућила лакша комуникација са грађанима и боља могућност локалне самоуправе да реагује на потребе својих грађана. Председник општине, Петар Филиповић истакао је да је за општину Инђија изузетно значајна подршка коју добија од Покрајине и да је овај пројекат још један корак ка завршетку пројекта Регионалне депоније. Он је поред тога изразио и задовољство планом Покрајинског секретаријата да искористи добар пример функционисања општине Инђија за унапређење рада војвођанских општина. – Драго ми је да је Покрајина препознала нашу општину и оно што ми већ годинама радимо уврстила у своје проритете када је у питању унапређење рада војвођанских општина. Пре свега мислим на примену „Система 48" који се заиста годинама у нашој општини показује као одличан начин сарадње и комуникације грађана и локалне самоуправе – истакао је Филиповић.
/ Инђија, четвртак, 20.12.2012
Корак ближе ”Војвођанском стандарду” локалних самоуправа

Читај ми
AA