Picture of the authorPicture of the author
/ Нови Сад, четвртак, 20.03.2014

Мирослав Васин на предавању о дестинацијском повезивању и креирању туристичког производа у Војводини

20032014_Vasin_Istra 01

Читај ми

Читај ми
AA

Интерактивно предавање под називом ,,Могућности дестинацијског повезивања и процес креирања туристичког производа на дестинацији“, у организацији Покрајинског секретаријата за привреду, запошљавање и равноправност полова, отворио је данас покрајински секретар Мирослав Васин, који је притом нагласио значај оваквих скупова који подстичу туристичке посленике на константно унапређење квалитета својих производа и услуга, обогаћујући свеукупну понуду Војводине.

,,Основни циљ данашњег скупа је размена искустава са онима који диктирају политику развоја туризма у Истри. Кроз овакав вид скупова покушавамо да умрежимо оне који се активно баве туристичком делатношћу и омогућимо им да чују драгоцена искуства из Хрватске и Истре. Покрајински секретаријат за привреду настоји да креира туристичку понуду АП Војводине, а у оквиру понуде Србије, која ће истаћи све оне карактеристике Покрајине по којима је она јединствена – чињеницу да у Војводини живи 26 различитих етничких заједница са својим културним и етно садржајима. Кроз унапређење постојећих туристичких капацитета покушавамо да знатно обогатимо туристичку понуду“, рекао је Васин и навео да је Покрајински секретаријат за привреду, запошљавање и равноправност полова у 2013. години осмислио стратегију за унапређење туризма у Војводини која је дала значајне резултате.

,,У протеклој години у односу на 2012. је забележен повећан број туриста и ноћења на територији Покрајине за око 20 одсто, што уједно и указује на чињеницу да је доминантан вид туризма у Војводини викенд туризам, као и посете бањама, манастирима, вински и сеоски етно туризам. Манифестација Дани Војводине која је крајем прошле године организована у Београду је такође дала значајне резултате“, истакао је ресорни секретар и најавио наставак активности Секретаријата за привреду у области туризма који су уродили плодом, попут конкурса, учешћа на сајамским манифестацијама и унапређења стратегије за привлачење туриста у Војводину из региона.

О могућностима дестинацијског повезивања говорио је предавач Фран Микулчић из Загреба, који је на ову тему изнео примере добре праксе из Истре, тачније о повезивању микрорегија у Истри и начину грађења односа са потенцијалним клијентима. Директор Конгресног бироа Туристичке организације Србије, Милош Миловановић, говорио је о процесу креирања туристичког производа на дестинацији.

С обзиром да се перцепција, захтеви и потражња туриста из године у годину мењају, клијенти који нису сигурни у квалитет услуге одустају од тржишта, стога туристички посленици морају унапредити и учинити одрживим квалитет услуге и понуде, борити се за клијента и освајање тржишта. Предавачи су истакли да они удружени у туристички кластер би требало да максимално унапреде квалитет услуге и оформе званичну платформу око које ће се чланови кластера окупити. Потребно је, ипак, бити свестан чињенице да је свако одговоран за сопствени део посла.

fixed-img