Богојево, 6. новембар 2012. године – Покрајински секретар за привреду, запошљавање и равноправност полова Мирослав Васин посетио је данас Луку Богојево, где је са представницима општине Оџаци и руководством Луке разговарао о унапређењу речног саобраћаја у покрајини. Током сусрета било је речи о потеби санације обрушеног вертикалног кеја, тако да његова дужина буде 210 метара, те о реконструкцији пруге од станице Богојево према Луци. Разговарано је и о регионалној сарадњи Луке Богојево са лукама у окружењу и значају формирања логистичког центра у Богојеву.Покрајински секретар Мирослав Васин истакао је да су Влада Војводине и ресорни покрајински секретаријати предузели низ активности на ревитализацији саобраћаја у покрајини, са посебним акцентом на ревитализацију речног и железничког саобраћаја.
"Намера нам је да речни саобраћај, који је у Војводини потпуно занемарен, подигнемо на далако виши ниво од досадашњег, јер је реч о убедљиво најекономичнијем виду транспорта, који пружа могућности за многе уштеде", рекао је Васин и додао да ће у процесу ревитализације речног саобраћаја у покрајини, Лука Богојево заузети значајно место. "Лука Богојево у наредном периоду треба да добије статус регионалне луке, а будући да већ има статус међународне луке, то је добра полазна основа да постане и логистички центар из којег ће се усмеравати водни и робни транспорт на рекама Војводине", рекао је Васин. Васин је посебно нагласио да Војводина има довољно надлежности у области саобраћаја да може да учини "корак напред", те да је важно да се те надлежности максимално искористе.
"До краја недеље донећемо Прогарм за унапређење привреде Војводине, који се састоји од нових, веома значајних ставки, почев од оних уподобљених са стратешким правцима Европске уније, па до конкретних, подстицајних мера, које ћемо усмеравати ка привреди Војводине", најавио је Васин и додао да ће програм садржати и неколико одредби битних за започети процес ревитализације саобраћаја у покрајини. "Један од стратешких праваца јесте значајнија улога речног и железничког саобраћаја у токовма превоза робе у односу на друмски саобраћај. Други правац јесте доминантно учешће јавно-приватног партнерства у решавању пробелма у области саобраћаја, али и другим обалстима. Та врста партнерства пружа огромне могућности за развој привреде, а у нашој земљи је апсолутно неискоришћена", рекао је Васин. Лука "Богојево" налази се на левој обали реке Дунав, у непосредној близини граничног прелаза из Србије према Хрватској, на четири километра од места Богојево. Удаљена је око 40 км од аутопута Е 57, у правцу Београд – Нови Сад – Суботица, у Војводини, у правцу према Мађарској на Коридору 10. Реч је најближој тачки према Европској унији.
Од јуна 2005. има статус међународне луке, а власничка структура је подељена између већинског удела компаније Хибрид (60 одсто) и мањинског државног удела (40 одсто). Према Мастер плану лука Србије, подржаном од Европске агенције за реконструкцију, Лука Богојево је дефинисана као претоварни терминал првенствено за житарице, али и за вештачко ђубриво. Лука, у будућности планира да прошири капацитете силоса, а планирана је и реконструкција постојећег кеја, тако да његова дужина буде 210 метара. Такође, у плану је и обнављање железничког приступа луци, као и инсталирање још једног истоварног крана. Осим лучких услуга, Лука Богојево понудиће и услуге робно-транспортног терминала, с обзиром на то да се налази на граничном прелазу са Хрватском и да у непосредној близини пролази Коридор 10.