Нови Сад, 17. фебруар – Под покровитељством Покрајинског секретаријата за информације, данас је одржан још један у низу едукативних семинара за представнике медија у Војводини, који се баве актуелним темама битним за унапређење њихове делатности. Данашњи семинар покушао је да, кроз изалагања више предавача и дискусију, одговори на тему "Како до програма – куповина, продаја, копродукција, нови садржаји".Семинар су организовали Новосадска новинарска школа и агенција "Медиа Арт Сервице" из Новог Сада, специјализована, између осталог и за подршку медијима и консалтинг.Семинар је отворио помоћник покрајинског секретара за информације Калман Кунтић речима да је веома важно питање како да електронски медији дођу до програма који ће имати своју суштинску сврху – да информише грађане, а са друге стране да буде комерцијалан и исплатив, да допринесе профиту битном за егзистенцију медија.О значају садржаја радијског програма, из угла финансирања и одржавања копродукцијских модела говорила је др Дубравка Валић Недељковић, шеф Катедре медијских студија на Филозофском факултету у Новом Саду. Владимир Мушицки из продукцијске куће "Мастер АВ Студио" имао је предавање о независним продукцијама као произвођачима програма, док медијски консултант Драган Кремер говорио је о копродукцијама и умрежавању као извору програма. Модел међународне копродукције за станице које емитују програм на језицима националних мањина био је тема излагања Растислава Дурмана из агенције "Медиа Арт Сервице".