Picture of the authorPicture of the author
/ Нови Сад, четвртак, 15.09.2022

Први водич за дигиталне номаде на територији АП Војводине на енглеском језику

Читај ми

Читај ми
AA

Покрајински секретар за привреду и туризам др Ненад Иванишевић представио је данас  јавности, у Туристичкoj организацији Града Новог Сада, први водич за дигиталне номаде на територији АП Војводине на енглеском језику. Водич је део пројекта Удружења за промоцију дигиталних номада, послова на даљину и технологија „Be Happy Work and Travel”,  а подршку његовој реализацији пружио је и Покрајински секретаријат за привреду и туризам.

Ово дигитално и штампано издање, публиковано је на енглеском језику и обједињује све чињенице у вези са компаративним предностима Војводине као дестинације која треба да привуче људе који користе савремене дигиталне и комуникационе технологије за обављање својих послова и живе „номадским“ животом.

,,Ово данас што радимо је настојање да приближимо Војводину што већем броју људи, као најразвијенију регију Србије, као место где можете да живите, радите, уживате, трошите новац и да управо за тај новац добијете највише. Ми још увек предњачимо са ценама, а раздаљине које треба да пређете до и са посла су знатно краће, у односу на велике светске центре. Време, као ресурс, не можемо да вратимо“, рекао је Иванишевић и нагласио да је Војводина, као центар информационо-комуникационих технологија у Србији, важна дестинација за дигиталне номаде.

Водич садржи важне информације попут статистичких података, цене живота, туристичких атракција и квалитета инфраструктуре електронских комуникација, уз корисне QR кодове, који корисника воде на интерактивну мапу.

На презентацији су учествовали и председник Удружења за промоцију дигиталних номада, послова на даљину и технологија „Be Happy Work and Travel“ Никола Сивч и специјалиста за дигитални маркетинг и веб усклађеност у Удружењу Илија Чалина који су представили Водич, који је резултат регионалног пројекта – „Иста шанса“, са учешћем око педесет полазника из наше земље и држава у региону у оквиру обуке у области дигиталног маркетинга .

Никола Сивч је истакао да је представљање водича заправо представљање реализације заједничке приче, која у сржи своје фолизофије има кретање, почев од потраге за бољим животом до једног простог одласка до пијаце.

,,Дигиталном номаду се канцеларија налази на било којој паралели и меридијану која има приступ интернету како би свој посао могао успешно да обавља. Управо је то био разлог зашто је Удружење одлучило да заједничким снагама са Секретаријатом сачини и изда први Водич за град Нови Сад и територију Војводине у циљу  привлачења што више онлајн радника код нас, којима ће боље приближити оно што имамо да им понудимо“, рекао је Сивч, додавши да дигитални номади нису туристи, већ људи који током свог боравка желе да живе као локално становништво, да упознају њихову свакодневицу и култоролошке особености.

Према речима аутора, сама промоција дигиталног номадизма се наставља и кроз нове пројекте Удружења у наредном периоду, а један од њих је и пројекат за преквалификацију за послове на даљину под називом ,,Иста шанса“, а који улази у свој други циклус.

Присутнима се обратио и  домаћин данашњег догађаја, директор Туристичке организације Града Новог Сада Бранислав Кнежевић, чија је организација такође подржала промоцију поменутог пројекта који је од посебног значаја за сам град Нови Сад и његову туристичку привреду.

,,Нови Сад, као дестинација, је веома важан за овај вид туризма. Сведоци смо да све више људи долази у Нови Сад и да га бира као дестинацију на којој могу да проведу своје време, да раде, с обзиром да Нови Сад има једну од најкомплекснијих туристичких понуда, уз сам Град, околину, Сремске Карловце, Фрушку гору. Такође и Суботица као све атрактивнија туристичка дестинација, пратећи статистичке податке, веома се брзо развија, те да са Новим Садом, другим градовима у Војводини и са Београдом, можемо да будемо веома привлачни овом тржишту“, рекао је Кнежевић.

 

 

fixed-img