Picture of the authorPicture of the author
/ Нови Сад, среда, 14.09.2011

Саопштење са 113. седнице Владе АП Војводине

14092011_sednica_ms

Читај ми

Читај ми
AA

Нови Сад, 14. септембар 2011. године – На данашњој седници Владе Војводине, којом је председавао потпредседник Владе АПВ др Томислав Стантић, чланови покрајинске Владе усвојили су информацију о организацији и фукционисању општинских и градских управа у АП Војводини.
Укупан број запослених лица у свим општинским управама у Војводини је 5.435, што је у складу са законским прописима у оквиру максималног броја запослених у администрацији. Према подацима за 2010. годину, број запослених извршилаца на неодређено време је 5.288, што је 147 запослених мање него у 2009. години. Подаци говоре да је у војвођанским локалним самоуправама прилично висок ниво стручне оспособљености. Тако од укупног броја запослених у јединицама локалне самоуправе у 2009. години, 46% има факултет и вишу школу, односно (факултет 1.794, вишу школу 684 запослених, а међу њима је 6 доктора наука и 26 магистара), а у 2010. години високу стручну спрему је имало 1.857 запослених, са вишом школом је 647 запослених, доктора наука 6, а магистара 30.Највише високообразованог кадра (факултетски образованих, доктора и магистара наука) запослено је у управама општине Сремски Карловци (53,84 % односно 57,14%), града Панчева (47,21% односно 47,01%) и у Бачком Петровцу 50%, а најмање у управама општина Србобран (16,32% ) и Пландиште (19,56%).
Када је реч о опремљености, у 2010. години укупан број персоналних рачунара у локалној управи је 4.598, што је знатно више у односу на претходну годину, али још увек недостаје око 1000 рачунара. Највећи проблем који је уочен је оопремљеност месних канцеларија, где постоје неуједначености и по опремљености и начину рада. Влада Војводине задужила је Покрајински секретаријат за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу да сагледа организацију и функционисање месних канцеларија у нашој покрајини и предложи мере за побољшање квалитета услуга на овом нивоу.
Влада Војводине је усвојила и информацију о поступку преузимања зграде биоскопа „Јадран" у Новом Саду, ради ревитализације културног добра, коју је образложио покрајински секретар за културу и јавно информисање Милорад Ђурић. Наиме, током 2007.године, приликом разматрања поступка приватизације предузећа „Звезда- филм" утврђен је интерес покрајинских органа да се овај процес заустави, односно да се ово предузеће изузме из процеса приватизације, као институција од изузетног значаја за кинематографију и културу Војводине и града Новог Сада. Влада Србије је прихватила овај предлог, и зато је Влада Војводине на данашњој седници задужила Покрајински секретаријат за културу и јавно информисање да настави предузимање свих неопходних правних радњи у корист Аутономне Покрајине Војводине, како би се заштитили легални интереси Покрајине и извршио административни пренос објекта културе – биоскопа „Јадран" у Новом Саду у корист Владе Аутономне Покрајине Војводине, без накнаде. Поред тога, задужена је и Управа за опште и заједничке послове покрајинских органа да, до окончања управног спора пред Управним судом у Новом Саду, преузме управљање над овим објектом културе, односно биоскопом „Јадран" у Новом Саду у Поштанској 5.

fixed-img