Нови Сад, 22. фебруар – Други у низу семинара под називом "Како до програма – куповина, продаја, копродукција, нови садржаји", организован је данас за представнике војвођанских медијских кућа које производе телевизијски програм. Семинар су организовале агенција Медија арт сервис и Новосадска новинарска школа, под покровитељством Покрајинског секретаријата за информације.
Помоћник покрајинског секретара за информације Слободан Цветковић истакао је да ресорни Секретаријат настоји да организовањем едукативних семинара помогне медијским кућама у Војводини да унапреде свој програм. Он је најавио да ће Секретријат у наредном периоду организовати и неколико семинара посвећених дигитализацији медија.
О значају садржаја телевизијског програма говорила је др Дубравка Валић Недељковић, шеф Катедре медијских студија на Филозофском факултету у Новом Саду. Александар Каришик из продукцијске куће "Каришик и Каришик", говорио је о независној продукцији као извору програма, док је директорица ТВ Чачак, Светлана Којановић упознала присутне са искуством ове медијске куће у набавци програма. На семинару је било речи и о моделу лиценцног уговора и моделима копродукције.
/ Нови Сад, понедељак, 22.02.2010
Семинар ”Како до програма”
