Picture of the authorPicture of the author
/ , четвртак, 24.01.2008

Синиша Лазић отворио семинар ”Померајмо границе”

Читај ми

Читај ми
AA

НовиСад, 24. јануар –  У Мастер центруНовосадског сајма данас је отворен семинар на тему «Померајмо границе», чији суорганизатори Покрајински секретаријат за привреду и Новосадски сајам. Семинарје намењен менаџменту малих и средњих предузећа, која наступају илипланирају да наступе на међународним сајмовима,а теме о којима ће разговаратису :»Трендови у сајамској индустрији»,» Припрема ефикасног сајамскогнаступа»,»Буџетирање сајамског наступа»,као и многе друге.Покрајински секретар за привреду СинишаЛазић отворио је семинар нагласивши да је у данашњем времену, јаке тржишне ипривредне утакмице, веома важна подршка финансијских институција за наступе надомаћим и иностраним сајмовима. С тим у вези, нагласио је Лазић, Фонд заподршку промоцији извоза Извршног већа АП Војводине је једна таква институција,која је својим деловањем помогла да се стопа извоза у Војводини током 2007.године попне на 41,3 одсто. Војводина, као најнапреднији регион у Србији је упротеклих 11 месеци имала 6,7 милијарди долара међународних робних размена,дефицит у томе је био 18,5 одсто, а однос увоза и извоза се кретао око 57,8одсто. Секретаријат за привреду је током прошле године субвенционисао наступена домаћим и иностраним сајмовима за око 123 предузећа, рекао је Лазић и додаода су у питању престижни сајмови у Берлину, Москви, Будимпешти, где су нашипривредници успостављали контакте и сарадњу. Ове године, за ове намене убуџету АП Војводине издвојено је 5, 750 милиона динара, а први конкурс је већрасписан, објаснио је Лазић уз напомену да када се заврши привремено буџетскофинансирање,  ова средства  ће се повећати, па самим  тим и шанса да бројни војвођански привреднициаплицирају на конкурсе за наступе на сајмовима.Директор Новосадског сајма проф. дрАлександар Андрејевић је напоменуо да Новосадски сајам има амбицију дапостане  један од великих европскихсајмова, јер га ускоро очекује приватизација и промене у систему рада, па самимтим и другачије позиционирање на листи. Ово је директна копча и са фирмама изакупцима сајамског простора, који морају и требају да промене приступклијентима и посетиоцима сајма, кроз један озбиљан менаџерски наступ,привлачење партнера и маркетиншко усмерење, објаснио је на крајуАндрејевић.               

fixed-img