Picture of the authorPicture of the author
/ Инђија, уторак, 08.05.2007

Словеначки инвеститор уз подршку ВИП Фонда одлучио да инвестира у Општини Инђија

Читај ми

Читај ми
AA

Нови Сад, 8. мај – ВИП Фонд радио је са словеначким инвеститором„Максим доо“ од 2005. године и ова фирма је  одлучила да инвестира у АП Војводину, уОпштину Инђија где ће већ у првој фази изградити фабрику и запослити 50 радника.Фонд за подршку инвестиција у Војводини- ВИП Фонд,  промовисао је АП Војводину у Министарству заекономске односе са иностранством Владе Словеније 2005. године потенцијалнимсловеначким инвеститорима. Томприликом интересовање за инвестирање показао је концерн „Максим доо“ на чијемје упиту ВИП Фонд од првог сусрета радио скоро две године.У марту 2007. године, након анализе захтева потенцијалног инвеститора„Максим доо“ организована је посета локацијама у АП Војводини које су ушле уужи избор и које су одговарале упиту. Након обиласка локација, обављенихразговора и анализа, инвеститор је донео одлуку да инвестира у Општину Инђија. Компанија “Максим д.о.о&рдqуо; је концерн са седиштем у Цељу, а састоји се одћерки компанија “Поцинковалница д.о.о&рдqуо; и “Цонтаинер д.о.о&рдqуо; из Цеља, као и“Метал д.о.о&рдqуо; и “Метал – цинкара&рдqуо; из Ћуприје. Компанија у Цељу развијапрограме топлог цинковања, производњу контејнера за специјалне намене ипроизводњу челичних конструкција, где запошљавају укупно око 150 радника, аисто толико запошљавају  и у Ћуприји уСрбији где су и започели пословање у нашој земљи. Инвеститор је на лицитацији у Инђији закупио земљиште површине 5,6 хектарагде ће изградити фабрику за топло цинковање, која ће на самом почетку  запослити 50 радника, док се за каснијепланира проширење производње из програма контејнера. Вредност инвестиције упрвој фази износиће између 12 и 15 милиона евра.Након словеначких компанија као што су Меркатор, Ремаx, Терма- Олимиа уОпштину Инђија долази из Словеније и компанија “Максим доо&рдqуо;. Општина Инђија јеопштина која има велики успех у привлачењу страних инвестиција и која је међупрвима препознала значај маркетинга локације и презентације инвестиционихпотенцијала на манифестацијама у иностранству. Са друге стране, поменутаопштина ефикасно је одговорила упиту инвеститора и успела да се избори саконкуренцијом да добије још једну гринфилд инвестицију и запосли још 50радника.

fixed-img