Picture of the authorPicture of the author
/ Суботица, петак, 11.11.2011

Томислав Стантић отворио кол центар у Суботици

Читај ми

Читај ми
AA

Нови Сад/Суботица,10.новембра 2011. – Потпредседник Владе Војводине и покрајински секретар за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу, мр сци. др Томислав Стантић, оценио је јуче у Суботици, као веома успешну иницијативу Секретаријата за уводјење кол центара по општинама са циљем да се у кратком року градјанима дају одговори на захтеве по питању комуналне проблематике. „Грађани све више постају партнери градовама и општинама у решавању комуналних проблема, па тако локалне самоуправе не добијају само жалбе и притужбе, већ и конкретне предлоге", рекао је отварајући нови контакт центар у Суботици покрајински секретар за међурегионалну сарадњу и локалну самоуправу Томислав Стантић. Суботица је 19. од укупно 27 градова и општина у Војводини у којима ће до краја године бити отворен контакт центар помоћу којег грађани могу да пријаве своје комуналне проблеме, истакао је Стантић. „Ми ћемо наставити у свом смислу да радимо сигурно до краја године, да отворимо све контакт центре. Ја мислим да нам је за наредну годину остало, тек неколико и то врло малих општина у којима контакт центри још увек не раде. Оно што су најчешће примедбе, оне јесу веома разнородне, дакле, то су проблеми са псима луталицама, то заиста скоро у сваком кол центру увиђамо да је заиста један од највећих проблема и све, сва остала проблематике из комуналне сфере.  А комунална сфера јесте оно што је превасходна обавеза сваке локалне самоуправе". За суботички контакт центар издвојено два и по милиона динара, од чега је Секретаријат обезбедио 1,7 милион динара, а остатак сам Град Суботица, напоменуо је градоначелник Суботице Саша Вучинић и подвукао да циљ локалне самоуправе није само успостављање партнерског односа са грађанима, већ и са јавним комуналним предузећима, како би се у што краћем року пронашло решење или одговор на питања и притужбе грађана. „Овде ће бити увезано, како неколико врста пријава проблема, дакле, путем смс, путем телефонских позива, интернета, меила, тако и лично за време радног времена овог услужног центра", рекао је градоначелник Суботице.

fixed-img