Нови Сад/Лондон, 14. новембар 2011.- Пројекат Богатство различитости (Тхе wеалтх оф диверситy) који се реализује у Војводини представљен на сајму туризма WТМ у Лондону изазвао велику пажњу не само туроператора већ и стручњака за брендирање. Објашњавајући специфичности Војводине, њену историју и њене последице ( подручје границе измедју хришћанске Европе и Отоманске империје и њених амбиција да освоји Европу, изградња канала у Војводини како би се исушило мочварно земљиште (80% било покривено водом) и створили услови за насељавање а затим и сам процес планског насељавања људи из готово читаве Европе, условили су богату мултикултуралност, мултијезичности и мултиконфесионалност што је и условило аутономности у Србији приликом припајања Војводине Србијии након првог светског рата), прича о Војводини и ономе што туристи могу да виде и доживе добија сасвим другачији смисао од досадашњег представљања туристичке понуде покрајине. Туристичке туре у оквиру којих се сваки дан посећују друга села и у њима упознају културе, гастрономија и музика Срба (са различитих подручја Балкана дошли раније или касније), Мадјара, Словака, Румуна, Хрвата, Буњеваца, Шокаца, Рома, Секељи Мадјара, Бугара (и Бугара католика), Македонаца и Словенаца и других народа који живе у Војводини изазвале су велико интересовање не само од стране туроператора. Једна професорка са унивезитета, стручњак за брендирање сматра да овако представљена војводјанска туристичка понуда може променути и имиџ целе земље и управо ће њени студенти као кеy студy (пример из праксе) имати задатак да са овако креираном причом осмисле кампању за промену имиџа Србије. У разговору са Биљаном Марчета, менаџером Дунавског туристичког кластера Истар21 и креатором овог пројекта она је посаветовала да порука Војводине туристима који желе да посете Србију треба да буде да нису видели Србију ако не посете Војводину. У разговору са туроператорима је истакнут и значај политике власти ка одговорном и одрживом развоја туризма кроз који корист од туризма немају само туристи и туристичка индустрија већ и локална заједница. Указано је на чињеницу да туристичка индустрија тражи иновативност и да се свест туриста у великом мери променула у последњих 15-так година. Сада и сами туристи траже дестинације које нису намењене масовном туризму, на којима се упознају са људима, купују њихове производе и свесни су да својим доласком помажу тим заједницама да опстану. Медјутим, туристи ипак захтевају и услугу на нивоу светских стандарда и то је нешто на чему се још много мора радити. Зденку Митић, представника НВО Подунав из Бачког Моштора, једног од 14 изабраних села у пројекту Богатство различитости затекла је лепа вест управо током наступа на овом сајму. Наиме, Подунав је пројектом „Предели Бачког Моноштора" номиновао Србију за награду „Еуропеан ландсцапе аwард" (Европска награда за предео) коју додељује Европска комисија сваке две године. За овај пројекат Савет Министара је овом удружењу доделио посебну похвалу. Цертификат којим се потврдјује ово признање биће преко Сталне Мисије Републике Србије достављен Министру заштите животне средине и просторног планирања као и другим лицима који су својим ангажовањем допринели подстицају активности овог удружења на очувању јединства природе и традиције Шокаца који живе у овом селу и препознавању значаја улоге предела за статус одрживог развоја Републике Србије. Активности на развоју сеоског туризма у овом селу и јачању свести о значају заштите животне средине и природе специјалног резервата природе Горње Подунавље започете су пре десетак година захваљујући иницијативи локалне самоуправе и светских стручњака за заштиту животне средине који су тада открили овај предео назвавши га Европски Амазон.
