Нови Сад, 12. децембар 2012. – Фонд за подршку инвестиција у Војводини ( ВИП Фонд ) заузео је треће место на конкурсу за најбољи дигитални маркетинг региона, који је расписао магазин фДи Интеллигенце, део Финанциал Тимес-а који анализира тржишта и пружа информације онима који промовишу своју локацију, траже бизнис локацију или анализирају трендове.
ВИП Фонд се нашао на листи у свету пет најбољих ИПА агенција (агенције за привлачење страних инвестиција) по начину на који на Интернету промовишу своје регије, заједно са аустралијском агенцијом Инвест Вицториа (1.место), канадском агенцијом Нова Сцотиа Бусинесс (2.место), шведском Вестерботтен Инвестмент Агенцy (4.место), као и холандском агенцијом WестХолланд Фореигн Инвестмент Агенцy. фДи Интеллигенце је анализирао дигиталне маркетиншке кампање и онлине промоције ИПА, развојних економских агенција и других организација које се баве привлачењем страних инвестиција, и то у више категорија: најбоља стратегија у дигиталном маркетингу, најбољи веб сајтови, најбоља употреба друштвених мрежа, најиновативнија стратегија у дигиталном маркетингу, најбоље дигиталне стратегије градова, најбоље дигиталне стратегије регија, најбоље дигиталне стратегије земаља и најбоље дигиталне стратегије индустријских зона. Агенцијама широм света послат је упитник о њиховим стратегијама и иницијативама у дигиталном маркетингу. Стигло је више од 50 пријава из свих региона света и организација које представљају инвестиционе локације на свим нивоима (град, регија, земља, индустријска зона). Жири је оцењивао најпре упитнике, а потом и прегледао веб сајтове и профиле агенција на друштвеним мрежама. Признање за дигитални маркетинг резултат је препознавања ВИП Фонда да су динамичан сајт, блог, активност на друштвеним мрежама и дигитални маркетинг данас најбољи начин да се промовишу земља, регион, град или микро локација, као и бројних конкретних активности ВИП фонда у протекле две године: промоција wеб сајта и оптимизација за претраживаче, покретање компанијског блога (блог.вип.орг.рс), активни профили на друштвеним мрежама (Фацебоок, Тwиттер, ЛинкедИн, Гоогле+, Yоу Тубе, Пинтерест), појачана линк стратегија кроз размену линкова са институцијама и организацијама које имају сличне или исте циљне групе (амбасаде, привредне коморе, пословна и удружења инвеститора итд.), појачана е-маил стратегија кроз редовно слање Билтена ВИП фонда на српском, енглеском, и по потреби немачком и италијанском. Иновативан приступ дигиталном маркетингу ВИП фонд показаоје кроз покретање информационог система ВИПИС, који истовремено омогућава ВИП фонду и обученим представницима локалних самоуправа да уносе инвестиционе локације, а потенцијалним инвеститорима да се региструју и приступе тој бази података. ВИП фонд је у оквиру семинара „Знањем до инвестиција" којима већ шест година локалне самоуправе упознаје са савременим алатима за привлачење страних инвестиција, одржао и семинар „Мисли глобално, привлачи локално – Локалне самуправе на Интернету", са циљем да оне науче како да уз помоћ Интернета буду брже, ефективније, боље сервисирају своје кориснике и комуницирају са грађанима, промовишу локације и привлаче стране инвестиције које ће отворити нова радна места. Више о самој награди и дигиталним активностима ВИП фонда на блог.вип.орг.рс.
/ Нови Сад, среда, 12.12.2012