Picture of the authorPicture of the author
/ Нови Сад, среда, 12.12.2012

ВИП Фонд у ТОП 5 светских агенција по примени дигиталног маркетинга у промоцији Војводине

Читај ми

Читај ми
AA

Нови Сад, 12. децембар 2012. – Фонд за подршку инвестиција у Војводини ( ВИП Фонд ) заузео је треће место на конкурсу за најбољи дигитални маркетинг региона, који је расписао магазин фДи Интеллигенце, део Финанциал Тимес-а који анализира тржишта и пружа информације онима који промовишу своју локацију, траже бизнис локацију или анализирају трендове.
ВИП Фонд се нашао на листи у свету пет најбољих ИПА агенција (агенције за привлачење страних инвестиција) по начину на који на Интернету промовишу своје регије, заједно са аустралијском агенцијом Инвест Вицториа (1.место), канадском агенцијом Нова Сцотиа Бусинесс (2.место), шведском Вестерботтен Инвестмент Агенцy (4.место), као и холандском агенцијом WестХолланд Фореигн Инвестмент Агенцy. фДи Интеллигенце је анализирао дигиталне маркетиншке кампање и онлине промоције ИПА, развојних економских агенција и других организација које се баве привлачењем страних инвестиција, и то у више категорија: најбоља стратегија у дигиталном маркетингу, најбољи веб сајтови, најбоља употреба друштвених мрежа, најиновативнија стратегија у дигиталном маркетингу, најбоље дигиталне стратегије градова, најбоље дигиталне стратегије регија, најбоље дигиталне стратегије земаља и најбоље дигиталне стратегије индустријских зона. Агенцијама широм света послат је упитник о њиховим стратегијама и иницијативама у дигиталном маркетингу. Стигло је више од 50 пријава из свих региона света и организација које представљају инвестиционе локације на свим нивоима (град, регија, земља, индустријска зона). Жири је оцењивао најпре упитнике, а потом и прегледао веб сајтове и профиле агенција на друштвеним мрежама. Признање за дигитални маркетинг резултат је препознавања ВИП Фонда да су динамичан сајт, блог, активност на друштвеним мрежама и дигитални маркетинг данас најбољи начин да се промовишу земља, регион, град или микро локација, као и  бројних конкретних активности ВИП фонда у протекле две године:  промоција wеб сајта и оптимизација за претраживаче, покретање компанијског блога (блог.вип.орг.рс), активни профили на друштвеним мрежама (Фацебоок, Тwиттер, ЛинкедИн, Гоогле+, Yоу Тубе, Пинтерест), појачана линк стратегија кроз размену линкова са институцијама и организацијама које имају сличне или исте циљне групе (амбасаде, привредне коморе, пословна и удружења инвеститора итд.), појачана е-маил стратегија кроз редовно слање Билтена ВИП фонда на српском, енглеском, и по потреби немачком и италијанском. Иновативан приступ дигиталном маркетингу ВИП фонд показаоје кроз покретање информационог система ВИПИС, који истовремено омогућава ВИП фонду и обученим представницима локалних самоуправа да уносе инвестиционе локације, а потенцијалним инвеститорима да се региструју и приступе тој бази података.  ВИП фонд је у оквиру семинара „Знањем до инвестиција" којима  већ шест година локалне самоуправе упознаје са савременим алатима за привлачење страних инвестиција, одржао и семинар „Мисли глобално, привлачи локално – Локалне самуправе на Интернету", са циљем да оне науче како да уз помоћ Интернета буду брже, ефективније, боље сервисирају своје кориснике и комуницирају са грађанима, промовишу локације и привлаче стране инвестиције које ће отворити нова радна места. Више о самој награди и дигиталним активностима ВИП фонда на блог.вип.орг.рс.

fixed-img