Нови Сад/Берлин, 08. март 2013. године -Влада АП Војводине и Покрајински секретаријат за привреду, запошљавање и равноправност полова, већ седми пут, организују и подржавају наступ туристичке привреде Војводине на најзначајнијој светској туристичкој берзи „ИТБ БЕРЛИН 2013". Као и сваке године, то чине у сарадњи са Туристичком организацијом Србије. АП Војводина у Берлину увек нуди формиране и заокружене туристичке производе, а први пут у Берлину се представљају и најбољи хотели Војводине, попут „Премиер Аqуа" у Врднику, „Гарни Бест Wестерн Президент" у Новом Саду и „Гарни Премиер Президент" у Сремским Карловцима.Агилна екипа хотела „Премиер Аqуа" свој интересантан производ представила је туристичким агенцијама из земаља у окружењу. Компанија „Промонт"из Новог Сада, која у Берлину представља ракију „Премиер", остварила је значајан контакт са хотелом „Кемпински Палаце" из Порторожа. Првог дана сајма, одржана је посећена конференција за штампу на којој је туристичке производе и потенцијале, уз нарочито указивање на културне садржаје, представила Туристичка организација Војводине. Представници туристичке агенције „Магелан" представили су културне „Балкан туре" за ову годину, у оквиру којих су понуђене посете Новом Саду, Сремским Карловцима и Крушедолу. Промотери из „Магелана" водили су конкретне разговоре са мађарским и румунским агенцијама о формирању заједничког туристичког производа за понуду на далеким тржиштима.Посебан интерес исказан је за „слоw травел" – спора путовања, у оквиру којих се, уз обилазак главних атракција, тражи обилазак села ради упознавања локалног становништва, њихове културе и гастрономије. Значајан интерес исказан је за бициклистичке и пешачке туре уз реку Дунав, као и за кампове. Уз винске туре, велико је интересовање за тематска путовања, попут обиласка индустријског наслеђа подунавских Немаца.