Picture of the authorPicture of the author
/ Нови Сад, уторак, 03.11.2009

Завршна манифестација ”Дани информатике у школама у Војводини”

03112009_informatika_ms

Читај ми

Читај ми
AA

Нови Сад, 3. новембар – Завршна свечаност,  на којој су сумирани овогодишњи резултати пројекта   „Дани информатике у школама Војводине", који се, иначе, по  други пут реализује у Војводини,  одржана је у просторијама Дома учитеља у Новом Саду. Додељене су награде најбољим школама, професорима и ученицима из следећих категорија : Ревија образовног софтвера, за учешће у такмичењу са ЦД – Роботићима, за најбоље ученике ревије кратког ђачког филма ФИЛМИЋ 2009. у организацији Микрософт-а, као и  генерални пласман школа. Пројекат „Дани информатике у школама Војводине" је резултат иницијативе која је потекла од Центра за развој и примену науке, технологије и информатике, а  реализује се  под покровитељством Покрајинског секретаријата за образовање, на основу потписиваног  Протокола о сарадњи.Циљ пројекта је интензивирање активности школа на пољу развоја и примене информационо-комуникационе технологије(ИКТ) у образовању, односно,  да покрене бржу информатизацију образовног процеса. Како је објаснио директор Центра, проф. др Слободан Попов, то значи да се опреме школе  рачунарима, те да се наставници едукују  да могу да користе информатичке технологије у наставном процесу. – Покрајински секретаријат за образовање подржава овај пројекат од самог почетка, истакла је др Снежана Бабић Кекез, руководилац Сектора за развој образовања у Војводини и саветник ресорног секретара. Квалитет пројекта је у томе што је њиме предвиђено да буду обухваћене све основне и средње школе у Војводини, укупно њих 500. Протокол о сарадњи,  који је Секретаријат потписао са Центром,  омогућава да се овај пројекат развија и унапређује, због тога што,   анимирајући  школе  остварује низ образовно- васпитних циљева и задатака, казала је др Кекез. – Желимо да га развијамо кроз све системе образовања, што значи да га спустимо на предшколски ниво, јер наша истраживања показују да  предшколци одлично владају информатичком технологијом, односно,  имају функционалну писменост. Исто тако, циљ нам је и да високо образовање укључимо у овај процес, с обзром на то да је високо образовање одговорно за квалитет нижих нивоа система, објаснила је др Кекез. Такође је нагласила да се очекује да пројекат буде  још квалитетнији, а немера је да се њиме аплицира  за средства у оквиру ИПА фондова прекограничне сарадње.

fixed-img